Știri - Angajări, cariere

Pagina 78 din 93« Știri mai noi1 ... 7677787980 ... 93Știri mai vechi »
27Ian.2022

Angajări - Auditor Public Intern

ANUNȚ
privind concursul pentru ocuparea postului vacant de
Auditor Public Intern cod C.O.R.: 241306

Numărul și nivelul posturilor scoase la concurs: 1 post de execuție
Denumirea postului pentru care se organizează concursul: Auditor Public Intern.

Structurile în cadrul cărora se află aceste posturi: CT BUS S.A. Compartiment audit public intern.
Durata C.I.M. și durata timpului de muncă: Nedeterminată, 8 ore zi.
a) Documentele solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs:
• CV redactat în limba română și cerere de angajare (original);
• Act de identitate (copie simplă);
• Acte de studii/acte formare profesională (copie simplă) precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de societate;
• Documente doveditoare ale activității (carnet de muncă/adeverințe vechime/extras Revisal - copie simplă);
• Cazier judiciar (original);
• Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare (original), eliberată cu cel mult 2 luni anterior derulării concursului de către către unitățile abilitate;
Locul de depunere a dosarului de concurs: Sediul CT BUS S.A Constanța – Biroul Resurse Umane
Datele de contact ale persoanei care asigură secretariatul comisiei de concurs:
Nume și prenume: Tăsică Laura
Telefon: 0241/618581, interior Biroul Resurse Umane

b) Condițiile generale necesare ocupării postului:
▪ cetățenie română;
▪ cunoașterea limbii române, scris și vorbit;
▪ vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
▪ stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate cu cel mult 2 luni anterior derulării concursului;
▪ candidatul să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar l-ar face incompatibil cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
c) Condițiile specifice:
▪ Studii: Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență în domeniul științe economice, juridic, tehnologia informației;
▪ Vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției: minim 2 ani;
▪ Experiență în exercitarea funcției de auditor public intern: minim 1 an;
▪ Management organizațional, control intern și guvernanță;
▪ Capacitate de organizare și planificare;
▪ Gândire analitică critică și obiectivă, atenție distributivă, atenție la detalii, capacitate de analiză şi sinteză, simţ tehnic;
▪ Abilitate de comunicare clară, concisă și convingatoare atât verbal cât și în scris;
▪ Abilități de mediere;
▪ Cunoştinţe foarte bune de utilizare a calculatorului (pachet Office, etc.);
▪ Candidatul trebuie să depună la dosarul de concurs avizul favorabil al structurii de audit constituită la nivelul organului ierarhic superior (Serviciul Audit Public Intern din cadrul Primăriei Municipiului Constanța).
Pentru obținerea avizului candidatul va depune la sediul S.A.P.I. din cadrul Primăriei Municipiului Constanța un dosar care va cuprinde următoarele documente:
- curriculum vitae;
- declarație prind respectarea prevederilor art. 22 din Legea 672/2002, referitoare la incompatibilitățile auditorilor publici interni;
- o lucrare în domeniul auditului public intern;
- 2 scrisori de recomandare de la persoane cu experiență în domeniul auditului public intern.
d) Tipul probelor de concurs, data, locul si ora desfășurării acestora:
Nr.
crt.
Tipul probeiLocul desfășurăriiDataOra începerii
1Proba scrisăSediul CT BUS S.A.21.02.202210:00
2InterviulSediul CT BUS S.A.24.02.202210:00

Bibliografia:

- Legea nr. 672/2002 privind auditul public intern cu modificările şi completările ulterioare;
- Hotărârea nr. 1086/2013 pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activității de audit public intern;
- Codul privind conduita etică a auditorului intern, aprobat prin OMFP nr. 252/2004;
- Legea nr. 82/24.12.1991 – Legea contabilităţii cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea 227/2015 privind codul fiscal şi normele de aplicare a acestuia, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 500/11.07.2002 a finanţelor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr.273/2006, privind finantele publice locale;
- Ordonanţa Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern/managerial şi controlul financiar preventiv, cu modificările şi completările ulterioare;
- O.M.F.P. nr. 923/2014 privind aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv și a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfășoară activitatea de control financiar preventiv propriu, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordinul nr. 555/2021 privind modificarea anexei nr. 1 la Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv și a Codului specific de norme profesionalepentru persoanele care desfășoară activitatea de control financiar preventiv propriu;
- Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenților economici, autorităților sau instituțiilor publice;
- Hotărârea nr. 1151/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de organizare și exercitare a controlului financiar de gestiune;
- Ordinul nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice;
- Legea societăților nr. 31/1990;
- Ordonanța de urgență nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice;
- Legea nr. 92 din 10 aprilie 2007 Legea serviciilor de transport public local;

e) Calendarul de desfăşurare a concursului:
Nr.
crt.
Tipul probeiTermene
1Depunerea dosarelor de concursPână la 16.02.2022, ora 15:00
2Datele de desfăşurare a probelor de concursConform lit. d)
3Termenul în care se afişează rezultatele pentru proba scrisă/practicaMaxim 1 zi după susținerea probei scrise
4Data la care se afişează rezultatele pentru interviu24.02.2022
5Termenul în care se pot depune contestaţiileMaxim 1 zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor probei scrise
6Termenul în care se afişează rezultatele finale24.02.2022

Serviciul Resurse Umane

joi, 27 ianuarie 2022






09Dec.2021

Angajări - Șef Compartiment Aprovizionare

ANUNȚ
privind concursul pentru ocuparea postului vacant de
Șef Compartiment Aprovizionare cod C.O.R.: 121919

Numărul și nivelul posturilor scoase la concurs: 1 post de conducere
Denumirea postului pentru care se organizează concursul: Șef Compartiment Aprovizionare.

Structurile în cadrul cărora se află aceste posturi: CT BUS S.A. Serviciul Achiziții Aprovizionare, Direcția Tehnică.
Durata C.I.M. și durata timpului de muncă: Nedeterminată, 8 ore zi.
a) Documentele solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs:
• CV redactat în limba română și cerere de angajare (original);
• Act de identitate (copie simplă);
• Acte de studii/acte formare profesională (copie simplă) precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de societate;
• Documente doveditoare ale activității (carnet de muncă/adeverințe vechime/extras Revisal - copie simplă);
• Cazier judiciar (original);
• Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare (original), eliberată cu cel mult 2 luni anterior derulării concursului de către către unitățile abilitate;
Locul de depunere a dosarului de concurs: Sediul CT BUS S.A Constanța – Serviciul Resurse Umane Salarizare
Datele de contact ale persoanei care asigură secretariatul comisiei de concurs:
Nume și prenume: Tăsică Laura
Telefon: 0241/618581, tasta 4

b) Condițiile generale necesare ocupării postului:
▪ cetățenie română;
▪ cunoașterea limbii române, scris și vorbit;
▪ vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
▪ stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate cu cel mult 2 luni anterior derulării concursului;
▪ candidatul să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar l-ar face incompatibil cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
c) Condițiile specifice:
▪ Studii: Superioare, absolvite cu diplomă de licență;
▪ Experienta: Minim 3 ani în activități similare (aprovizionare-desfacere, ofertare, distribuție, achiziții publice);
▪ Abilități de negociere și comunicare;
▪ Cunoașterea legislației specifice activităților de achiziții publice și aprovizionare;

d) Tipul probelor de concurs, data, locul si ora desfășurării acestora:
Nr.
crt.
Tipul probeiLocul desfășurăriiDataOra începerii
1Proba scrisăSediul CT BUS S.A.27.12.202109:30
2InterviulSediul CT BUS S.A.30.12.202109:30

Bibliografia:

- Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale;
- Hotărârea Guvernului nr. 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale;
- Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
- Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenților economici, autorităților sau instituțiilor publice;
- Managementul aprovizionarii si desfacerii – Editura economica, Bucuresti,2004, Gh. Basanu, M. Pricop;
- Managementul aprovizionarii organizatiei in Abordari moderne in managementul si economia organizatiei, vol.2, Editura Economica, 2003, Gh. Basanu, M. Pricop;
- Normarea tehnica a consumurilor si a stocurilor de materiale, OID-MAGF, Bucuresti, 1985, Gh. Basanu, M.Parjol;
- Contractul de servicii publice nr.215993/01.11.2021 aprobat prin HCL 362/2021 http://www.primaria-constanta.ro/consiliul-local/hotarari-de-consiliu;

e) Calendarul de desfăşurare a concursului:
Nr.
crt.
Tipul probeiTermene
1Depunerea dosarelor de concurs21.12.2021, ora 15:00
2Datele de desfăşurare a probelor de concursConform lit. d)
3Termenul în care se afişează rezultatele pentru proba scrisă/practicaMaxim 1 zi după susținerea probei scrise
4Data la care se afişează rezultatele pentru interviu30.12.2021
5Termenul în care se pot depune contestaţiileMaxim 1 zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor probei scrise
6Termenul în care se afişează rezultatele finale30.12.2021

Serviciul Resurse Umane

joi, 09 decembrie 2021


Pagina 78 din 93« Știri mai noi1 ... 7677787980 ... 93Știri mai vechi »